Friday, April 03, 2009

Today? A good day?

Här kommer sex anledningar till att idag är en riktigt bra dag:
1. Solen skiner!
2. Vågen visar -11,5 kg sedan starten på nya livet den 12 januari. I år alltså.
3. Den rock som tidigare i veckan inte kunde utestänga vinterkylan värmer nu som mammutpäls. Jag älskar värmen!
4. Världens bästa kollega åker snart till USA på efterlängtad bröllopsresa. Finns det någon motsats till ordet "missunnsam"? I så fall är jag det.
5. Ikväll ska grabbarna i min kör Cantare träffas och repa inför resan, äta gott och kanske dricka något till.
6. Jag är så kär att det nästa blir lite fånigt... Men bara lite.

Mina vänner (och ni andra som läser detta): Livet blir inte bättre än så här!

1 comment:

Hasse Sandberg said...

Låter mycket trevligt! 11,5 kg är ju helt fantastiskt, Grattis!!!

Kärlek är aldig fånigt!

Kan inte livet bli bättre? Jag trodde att man alltid ska ha något att sträva efter, är det fel?