Sunday, October 26, 2008

Härlig helg tack vare vännerna!

Efter en känslomässigt väldigt speciell vecka, har jag tack vare mina vänner fått åtnjuta en helt fantastiskt bra helg. Och då är den inte färdig än... ;-)

Det började i fredags när jag hälsade på bästa kollegan Jess och hennes familj i deras radhusidyll i Nacka. Jess man Jörgen är en fena i köket, och bjöd på fantastiskt god mat... Det var en toppenkväll!

Det fortsatte igår med middag hemma hos Magnus (känd från bloggen) och hans sambo Gai. Det bjöds på hemmalagad sushi (där jag fick äta California rolls) och dito thaimat... Maten var superb på alla sätt, och stämningen var god. Lägg på det lite guitar hero och drinkar i megaformat... Ja - som ni förstår var det en höjdarkväll här också.

Men helgen är inte slut än! Nu ska jag först iväg och fira Hasse som fyllde år igår. Sen bär det väg mot nya äventyr... ;-)

Det är nästan så att man får nypa sig i armen. En sak är klar: jag är jäkligt lyckligt lottad!

4 comments:

Anonymous said...

Det är vad vänner är till för! Ja, du är lyckligt lottad som har många vänner.

Jag vill dock påpeka att jag är fortfarande bara är 37 år, alltså fyller jag inte igår utan i morgon måndag!

Bimpa said...

Åh. Förlåt. Grattis nu då!

Anonymous said...

Tack för att du kom och gav mig en jättefin kokbok.

Nu är det bara upp till bevis och bjuda dig på något gott ur den.

Anonymous said...

TACK för att du är en toppen go man och främst av allt är du min världens bästa vän!!!