Thursday, November 06, 2008

Mycket att berätta...

Bloggtystnaden är total från JLH a k a Bimpa-bloggen. Vadan detta? Höstdepp? Sista-minuten-charter? World of Warcraft-maraton?

Nej - svaret är enkelt. Jag har gjort en jäkla massa saker som jag skulle kunna berätta om, men då jag producerat en hel del textmaterial i mitt arbete har jag inte haft någon lust/ork att fortsätta skrivandet när jag kommer hem.

Men i skrivande stund känner jag hur lusten kommer tillbaka, hur det börjar klia i provokations-fingrarna.

Återkom om någon dag eller två så får ni se... ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Väntar otåligt! Även om du skriver sällan så har du kommit längre med ditt bloggande än mig.

Har vid två tillfällen skaffat mig en blogg som jag aldrig kommer igång att skriva i. Det finns ju ett talesätt, tredje gången gillt, får hoppas att det stämmer på mig.