Monday, February 08, 2010

Läsvärda bloggtankar

Till höger hittar ni nu en uppdaterad lista över bloggar jag följer mer eller mindre dagligen.


Nya på listan är bland annat:
Peter Andersson (mitt gamla gitarrkomp tillika kollega och vän) som skriver mycket och bra om politiska skeenden, med s-perspektiv (förstås)
Beatrice Sagfors (min vän sedan Brunnsvik) som äger ordets gåva som få andra. Bloggosfären blev ett trimmat tangentbord rikare när Bea började blogga häromveckan...
Åsa Landström (också Brunnsvikare) vars blogg nästan är lika intressant att följa som den dagliga statusuppdateringskaskad på Facebook (inkl kommentarer) som hon och Bea underhåller oss andra med...
Åsa Westlund (EU-parlamentariker) på vars bröllop jag en gång sjöng högt och (förhoppningsvis) vackert.
Johanna Graf (opp.råd i Solna) som skriver mycket och befriande personligt
Johan Sjölander (fd kollega och trätobroder) som liksom jag är världens hästsosse, och vi är sällan helt överens. Coolt va?

1 comment:

christina garbergs-gunn said...

Hej kolla Brunnsvik Bloggar + Brunnsviks folkhögskola på facebook. Blev glad att se en f d median på nätet. Hälsn cgg