Sunday, June 01, 2008

Snodde en lista från Jenny

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Micke och Susannas bröllop

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Försökte somna om.

Vad gjorde du för 15 min sedan?

Dingade min shaman i World of Warcraft

Det sista du sa högt?
"Gonatt" (på Skype)

Det senaste någon sa till dig:
"Ses" (på skype)

Vad har du druckit idag?
Vatten, Pepsi Max, Apelsinjuice, Te och Mjölk

Vad var det senaste du åt?
Ben & Jerrys Chocolate Chip Cookie Dough-glass...

Vad var det senaste du köpte?
Aftonbladet

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Grå

Vad är det för väder hos dig nu?
Härligt försommarväder, fast lite blåsigt

Godaste glassmaken?

Se ovan. Magnum är också fint.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jajamen.

Sover du tungt?
Nja... Lite då och då. Sova tungt = sköööönt =)

Drömmer du mardrömmar?
Inte mardrömmar, bara jäkligt knepiga drömmar...

Trivs du med ditt jobb?

Väldigt mycket!

Favoritklädsel?
Shorts och T-shirt

Favoritlåt/mix just nu?
Båtlåt (i min och Lindas tappning)


Vad ser du om du tittar till höger?
En sovande katt på mitt skrivbord.

Vad gör dig glad just nu?
Mina katter.

Vad ska du göra härnäst?
Sova...


Höger el vänsterhänt?
Höger

Humör just nu?
Avslappnad och lugn.

Favoritgodis?
Choklad.

Kläder just nu?
Shorts och t-shirt

Sommarplaner?
Visby och flytt till Solna

Hur många kuddar sover du med?
Minst 2.


Spelar du ngt instrument?
Har spelat fiol och piano. Försöker lära mig gitarr.


Morgon eller nattmänniska?
Kvälls- och nattmänniska, helt klart.

Vad är viktigast för dig?
Hälsa, både min egen och mina nära och kära.

Är du kittlig?
Väldigt...

Snarkar du?
Väldigt...

Stjärntecken?
Fisk

Äckligaste insekten?
Gillar inte kackerlackor.


Stökigt eller städat?
Lagom.

Vad längtar du mest efter just nu?
Att få lägga mig i sängen och somna...

No comments: