Monday, May 18, 2009

Kärlek

I torsdags förra veckan var det 6 månader sedan min kärlek frågade chans på mig. Detta firades genom middag på Lilla Essingens stolthet Rosa Drömmar, med efterföljande dessertmys hemma hos Letti. Därav den hembakta kärlekstårtan här ovan.

Det är helt fantastiskt att tiden gått så fort, samtidigt som det känns som om vi kännt varandra i en evighet. Jag kan inte ett ord beskriva hur starkt det känns. Jag kan bara sammanfatta det med att det är en verklig ynnest att få tillbringa vardagen med denna fantastiska varelse.

Mer vardag lär det bli framöver, om allt vill sig väl. Och fest också, förhoppningsvis.

Varför? Vi ska bli sambos i sommar... =)

6 comments:

MrAztul said...

Åhå, gratulerar! Låter väldans trevligt!

Ewa said...

GRATTIS!!!! Och lycka till... "Kärleken" kan vara lycklig som hittat en så bra kille som du.... :)

jenny said...

Ni är så rara att jag blir alldeles rörd. Grattis igen!

Jenny said...

UNDERBART!!!!!!!!!!!!! JIPPIE!!!

Hasse Sandberg said...

Kanonroligt, att ni ska bli sambos! Grattis på 6 månadsdagen! ! !

Zelda Helena said...

Yay. We like a lot! :)