Sunday, February 22, 2009

Gipsväggar borde förbjudas

Har för mig att det finns ett ordspråk som lyder typ: "den som vill vara fin får lida pin".
Jag har en fråga med anledning av det, en retorisk sådan: gäller detta även när man fixar hemmavid? Ni vet - pimpar lyan lite, byter någon möbel, sätter upp en hylla eller två.
I såna fall är det jävligt fint här hemma hos mig just nu...

Jag orkar just nu inte skriva så mycket mer, men jag kan säga att jag hatar en av väggarna här hemma. Jag hatar den. Jag skulle kunna gå loss på den med slägga och skärbrännare, men det skulle 1. antagligen inte bli så snyggt och 2. det skulle nog bli rätt kallt då det är en vägg som vetter ut mot balkongen.

1 comment:

Anonymous said...

Gips är billigt och går snabbt att sätta upp. Därför används det flitigt! Tipset är C/C 60!

Det kan nog låta lika konstigt som alla WoW termer som den senaste tiden har fyllt denna blogg. =)