Sunday, February 08, 2009

Imba-Litiums dominans

Lördagskvällen fortsatte på samma tema som helgen hade börjat. Vi fortsatte att beta av instans efter instans. Mana Tombs, Sethek Halls och Shadow Lab fick smaka på vår... (här letar jag efter ett ord, och Letti föreslår "blodtörst" vilket tragiskt nog är en korrekt term i sammanhanget...)

Anyway, efter de tre ovanstående grottorna började vi bli sugna på att testa någon Heroics. Vi började med den enklaste av dem enkla: Hellfire Ramparts. Det gick hur lätt som helst. Då hoppde vi på Shattered Halls (som är tuff som normal). Vi fixade den utan större problem - på heroic-nivå! ;-)

Både jag och Letti dingade, och nu är vi 67 bägge två. Northrend är bara en dryg level bort...

PS till er som inte spelar/spelat World of Warcraft. Jag inser att ni antagligen inte hänger med i vad jag skriver, och att ni inte har en susning om storheten i att klara en heroic lvl70-instans som lvl 66/67. Men det struntar jag i! Denna helg är tillägnad WoW-nörderiet, så också här på bloggen. Så det så. ;-) DS¨

PS2 Imba-Litium är Lettis karaktär, som dominerat som ensam healer i de tuffaste av tuffa instanser. Jag är helt fascinerad. Och glad. DS2

1 comment:

Anonymous said...

Jag ser det stora, ni är fantastiska! ;-) Och vad kul att köra igenom en massa instanser sådär, flera av de du nämnde har jag inte ens kört själv. Jag blir ruskigt sugen på att börja pröjsa till Blizzard igen, men vet inte riktigt hur jag ska få ihop det tidsmässigt.
(Men fortsätt göra sån här reklam så trillar jag nog dit kvickare än fort.)