Sunday, August 24, 2008

Stolt som en tupp

Idag är jag en stolt storebror, så stolt som man bara kan vara. Igår gifte sig nämligen min älskade syster Lena hemma i Kumla, och det var så vackert och så mycket känslor inblandade att jag får gåshud bara jag tänker på det nu när jag är på väg hem till kungliga hufvudstaden.

Extra roligt har det varit att förbereda saker runt omkring, tillsammans med släkt och vänner och i viss mån brudparet. Alltifrån sången i kyrkan som jag och min gamla körkompis Johan W stod för, till överraskningspresenten som jag, farsan och lillebror satt tillsammans och fixade med dagen innan. Eller lillasyster Susannes tal som blev så jäkla bra. Liksom pappas tal. Jag hade dessutom det stora nöjet att vara toastmaster under middagen, också det en ära och riktigt kul.

Som ni kan se av bilderna var Lena sagolikt vacker och hennes man Christian rackarns stilig och under hela dagen, kvällen och t o m natten så gick de runt och strålade ikapp med antingen solen, marschallerna och stjärnorna.

Tack för att jag fick vara med, tack för att ni är så bra och tack för att ni tagit hand om varandra de här 13 åren som ni varit tillsammans. Keep up the good work! ;-)

2 comments:

Anonymous said...

fan vad snygg jag är =0) Tack för att du ställde upp , framförhållningen var ju inte den bästa ;) Du är en klippa och gjorde våran dag till den bästa .
Kramar lillasyster och svåger

Anonymous said...

Det skulle aldrig ha gott utan dig bror, kramar den mindre syster