Thursday, February 25, 2010

Härligt att bli äldre!

Igår fyllde undertecknad halv gubbe. Nu är jag 35 och förutom några rå-coola grå hårstrån vid respektive tinning måste jag tillstå att jag aldrig mått bättre. =)

Det kanske spelar in att jag blev väckt på födelsedagens morgon av min underbara Kärlek som bjöd på frukost på sängen samt Napoleonbakelse dagen till ära. Presentöppning stod också på programmet.

Senare på kvällen hade samma Kärlek ordnat en tre-rätters middag som var helt sagolikt god rakt igenom, från förrätt till dessert.

Nu till helgen kommer delar av min familj till kongl. hufvudstaden för att fira min och syster-ysters födelsedagar tillsammans med delar av Kärlekens familj. Ska bli hur mysigt som helst!

Nästa lördag den 6 mars bjuder jag till tradionsenlig fest. Den som vill är välkommen från 19.00 då det kommer att bjudas på dricka och nåt lättare ätbart. (med andra ord: den som kommer vrålhungrig lär bli mer full än mätt...)

Jag har försökt bjuda in så många som möjligt, men tror mig veta att jag missat ett antal. Så om det är någon som läser detta och inte fått inbjudan - välkommen!

No comments: