Monday, February 15, 2010

Mitt livs häftigaste upplevelse

Sitter just nu på hotellrummet, det är måndag och klockan är snart fem. För en stund sedan kom vi hem från vårt snorklingsäventyr i naturreservatet Sharm El Naga. Det var… alltså, det var… fast mer som… Äh – jag ger nog upp att försöka beskriva det på annat sätt att det var mitt livs häftigaste upplevelse. Utan tvekan. Att ligga där, tyngdlös i det salta vattnet, och ha hundratals fiskar i regnbågens alla färger simma under, framför och bakom mig var obeskrivbart fantastiskt. Långa stunder flöt jag och Kärleken runt i detta paradis, hand i hand, och bara njöt.

Vi bestämde oss på studs: vi MÅSTE skaffa dykcertifikat!


Underteckad snygg som få och redo för äventyr...


Kärleken demonstrerar hur viktigt det är att dricka ordentligt innan man plumsar i havet...


I Sharm El Naga kunde man dyka och snorkla direkt från stranden.


En förvuxen get.

No comments: